رونالدو فيس بوك را به توئيتر ترجيح مي دهد

Code Center

آخرين اخبار
ارتباط با مديريت : ارسال پيام               ارسال ايميل : (realmadrid1902@yahoo.com )
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از رئال نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
نويسندگان
تبليغات تبليغات
حمايت ميکنيم


تبليغات لينکي شمادراين مکان
نويسنده : سروش | مدیر
شماره پست : 379
تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392 - 21:45

كريستيانو از زمان پيوستنش به رئال سخت تلاش كرد تا آمارش را

درون زمين بهتر كند و البته در خارج از زمين هم وجهه خوبي از خود ارائه دهد


مرجع خبری رونالدو لوکس بلاگ :

 

كريستيانو از زمان پيوستنش به رئال سخت تلاش كرد تا آمارش را درون زمين بهتر كند و البته در خارج از زمين هم وجهه خوبي از خود ارائه دهد . در حقيقت شبكه هاي اجتماعي هم فرصتي بود تا او بتواند وجهه اش را بهتر كند .

يكي از افراد شركت جستيفوته ،‌شركت خورخه مندس ، وكيل كريستيانو مي گويد :"‌با شبكه هاي اجتماعي ، افراد مي توانند اطلاعات بيشتري داشته باشند و بيشتر با اسطوره هايشان آشنا شوند . ما از همان روز اول سعي كرديم در مورد كريتسيانو چنين كاري كنيم تا رابطه خوبي با هوادارانش داشته باشدو كريستيانوي واقعي به معرض عموم گذاشته شود . "

 

پدرو سانتوس ، مسئول بازاريابي جستيفوته توضيح مي دهد :"هدف اصلي ما از ايجاد شبكه هاي اجتماعي رابطه بهتر با هواداران است . كريستيانو در شبكه هاي اجتماعي خيلي فعال است اما اين وظيفه اش نيست . او دوست دارد به شكل مستقيم با هوادارانش در ارتباط باشد . "

 

فرانسسك پويول ،‌مسئول يك گروه آمار گيري اما مي گويد در خلال توپ طلاي 2013 در شبكه هاي اجتماعي كريستيانو به شدت روي بورس بوده است  . وي مي گويد :"‌بين 24 اكتبر 2013 تا 10 ژانويه 2014 در حدود 3.3 ميليون توئيت در مورد توپ طلا در شبكه هاي اجتماعي فرستاده شد . يعني به طور متوسط 45 هزار توئيت در كل دنيا . آمار مي گويند كه  54 درصد توئيت ها در مورد كريستيانو بوده ، 28 درصد مسي و فقط 18 درصد ريبري . "

 

پدرو سانتوس اما در مورد ماجراي توهين بلاتر به كريستيانو توضيح مي دهد :"‌پيغام كريستيانو پس از ان اتفاق در فيس بوكش خيلي مثبت بود . كريستيانو مي خواست كه بدون واسطه و به عنوان اول شخص اين جملات را بنويسد . "

 

كريتسيانو در فيس بوك 70 و در توئيتر 24 ميليون هوادار دارد . سانتوس توضيح مي دهد :"‌فيس بوك را بيشتر دوست دارد چرا كه توئيتر بيشتر به خاطر مكالمه است . به همين خاطر فيس بوك را ترجيح مي دهد . "

 




 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ :
پيوند خورده با :
گرت بيل را بهتر بشناسيد !

گرت بيل
نام : گرت فرانك بيل
پست : مهاجم
مليت : ولز
زادروز : 16 ژوئيه? 1989
شماره پيراهن : 11
مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفا